De ledenpaginaknop is te zien wanneer u bent ingelogd.
Mailadressen en telefoonnummers zijn te zien als u bent ingelogd.
Leden van de Hervormde Gemeente te Hasselt kunnen hier een account aanvragen.

Actuele informatie en berichten van de Hervormde Gemeente Hasselt worden op verschillende manieren bekend gemaakt:

Ons Kerkblad

Ons Kerkblad is een tweewekelijks blad met nieuws en berichten van de Hervormde Gemeente Hasselt en een aantal buurgemeenten.
Ons Kerkblad wordt uitgegeven door de gezamenlijke Kerkvoogdijen.
Voor opgaven van abonnementen kunt u zich wenden tot de administratie van de kerkbode:

Kerkelijk Bureau Salland, Kampen, tel: 3324179 (ma.t/m vr.van 9.00 -12.00 uur)

BELANGRIJKE ADRESSEN

Predikant: Ridderstraat 14, 8061 GJ, tel. 4771342
Internetsite www.hervormdhasselt.nl
Kerk: Markt 10, 8061 GG
Kerkkantoor: Ridderstraat 1, 8061 GH, tel. 4774179
Gebouw "De Regenboog": Regenboogstraat 2, 8061 GL tel. 4771253
Gebouw "Immanuël": Regenboogstraat 5, 8061 GL

Website: hervormdhasselt.nl

De website van de Hervormde Gemeente Hasselt wordt wekelijks één of meerdere keren geactualiseerd.
U vindt er actuele informatie over de kerkdiensten, gemeenteberichten en allerlei kerkelijke activiteiten.
Verder zijn de kerkdiensten tijdens de dienst via een live-stream bij te wonen en online en achteraf te beluisteren en te downloaden.
Voor zover er op de website nog ruimte over is, worden er ook verslagen en foto’s van activiteiten gepubliceerd.
De website wordt beheerd door de webmaster, dhr. J. Booij, Holtenerstraat 26, tel.nr. 4772260, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Gebruik van e-mail en de privacywetgeving

Het gebruik van e-mail is een ingeburgerde manier van communiceren geworden.
Veelvuldig versturen van e-mail naar groepen ontvangers maakt dat er op veel computers grote hoeveelheden e-mailadressen worden opgeslagen.
Hier legt de AVG de vinger bij.
Door de geadresseerden in te voeren in het vakje ’BCC’ worden e-mailadressen op een veiliger manier verwerkt.
Verder is het van belang om bijlagen met een wachtwoord te vergrendelen zodat deze niet geopend kunnen worden door derden.
Persoonlijke e-mailadressen zijn binnen de gemeente vrij te gebruiken.
Publicatie van persoonlijke e-mailadressen is privacygevoelig.
Daarom wordt dit in het kerkblad en in de gemeentegids tot een minimum beperkt.
In plaats daarvan zijn alle geledingen, verenigingen en activiteiten aanspreekbaar via een functie gebonden e-mailadres.