De ledenpaginaknop is te zien wanneer u bent ingelogd.
Mailadressen en telefoonnummers zijn te zien als u bent ingelogd.
Leden van de Hervormde Gemeente te Hasselt kunnen hier een account aanvragen.

KERKELIJKE GEBOUWEN + ADRESSEN

Grote of Stephanus Kerk,                            Markt 10,

Kerkkantoor,                                                  Ridderstraat 1,

Gebouw De Regenboog,                              Regenboogstraat 2,

Gebouw Immanuel/Revelation station     Regenboogstraat 5,

Voor informatie over de kerkelijke gebouwen kan men terecht bij de beheerders:

Voor de kerk bij de koster:

Tot 31 december 2023 betreft dit dhr. J. Admiraal, Eiland 33, 8061 HS, tel: 06-22982964,
Vanaf 1 januari 2024 wordt deze taak overgenomen door dhr. A. Kamphof, Brouwersgracht 7, 8061 GM, tel 06-22456223

Voor de Regenboog bij de beheerder:

Sinds 1 januari 2023 betreft dit mevr. J. Kamphof, Brouwersgracht 7, 8061 GM, tel 06-42423552,

De kerkelijke gebouwen zijn in de eerste plaats voor kerkelijke doeleinden zoals: catechisatie, verenigingswerk, zondagsschool, ouderenbijeenkomst, gemeenteavond, lidmatenkring e.d. Contactpersonen van deze bijeenkomsten wordt gevraagd tijdig contact op te nemen met de beheerder over data, tijdstip van aanvang en benodigde aantal koffie e.d.

Uw bijdragen voor de kosten van de koffie, thee en frisdrank (ca. € 0,75 per kop of glas) kan in de daarvoor bestemde bus in de hal worden gedaan.