COLLECTEBONNEN

Onze gemeente kent ook nog het systeem van collectebonnen.
Voor het bestellen van collectebonnen kunt u op het Kerkkantoor, Ridderstraat 1, op de dinsdagmorgen tussen 10:00 en 12:00 uur een bestelformulier afhalen.
Op het formulier wordt uitvoerig beschreven hoe u de collectebonnen kunt verkrijgen. Om voor belastingaftrek in aanmerking te komen dienen de bonnen via een bankoverschrijving te worden betaald (de belastingdienst accepteert niet langer kwitanties van betaling in contanten).

Collectebonnen kunnen ook worden besteld via de website
.
De door u bestelde collectebonnen kunt u op de eerdergenoemde dag en tijden afhalen op het Kerkkantoor.
Het IBAN-rekeningnr. voor de collectebonnen is: NL86 RABO 0325 6314 84 t.n.v. Hervormde Gemeente Hasselt.
Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met mevr. G. Wink, tel. 4774179 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
N.B. Collectebonnen dienen niet te worden gebruikt voor het betalen van koffie!