HUWELIJKSBEVESTIGING

Zij, die hun huwelijk kerkelijk willen laten bevestigen in onze gemeente, dienen ruimschoots van te voren contact op te nemen met de predikant en met de koster om de dag en het uur definitief vast te stellen.
De predikant heeft met het bruidspaar voor de huwelijksdag een gesprek, waarin, naast het pastorale aspect, tevens het verloop en de liturgie van de dienst wordt doorgenomen.
Tevens dient men, wanneer men de afspraken maakt met de predikant en koster, contact op te nemen met de organist (coƶrdinator: J. v.d. Kamp, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Indien het bruidspaar de opbrengst van de huwelijkscollecte vermeld wil zien in het kerkblad, dienen zij dit door te geven aan de kerkrentmeesters.